Creamos el entretenimiento que nos gusta

Sabemos que el espectador es cada vez más exigente y es por esa razón que creamos formatos para todos ellos. Nos centramos en el reportaje divulgativo, donde el espectador y sus experiencias son los protagonistas.

Para nosotros el espectador es el protagonista

Nos centramos en el entretenimiento y en el publireportaje, en los protagonistas desconocidos y en sus experiencias.

Que Casas!

Un programa para promocionar la arquitectura, el diseño y la cultura gallega con más de 400 reportajes de casas ¡Y decían que los gallegos eran tímidos!

Historias Mínimas

Un programa de confidencias al aire libre, que narra los testimonios más trascendentes para quién las vivió, pues todo el mundo tiene una historia.

Galicia on Fire

Un programa para los amantes de la gastronomía y la restauración en general, realizado por amantes de la restauración y la gastronomía en particular.

Estaciones TVG

El otoño da paso al invierno, el invierno a la primavera, la primavera al verano, y nosotros les damos la bienvenida a todos ellos con alegría.

Despois do temporal da semana pasada o bo tempo disfrutámolo máis e mellor! O verde chámate a sair a pasear e a disfrutar do soliño.
Por suposto, non todos podemos facelo agora mesmo...
Senón te podes aguantar, coma nos, o xardín de fentos de Jorge Lorenzo é un espertar para os sentidos ata a través da pantalla!
... See MoreSee Less

6 days ago  ·  

Ir a Facebook

Nesta casa respírase paz e armonía. Unha vivenda boa para a saúde que se atopa en perfecto equilibrio coa natureza circundante.
Trátase dunha obra de bioconstrucción e materiais ecolóxicos que axudan a achegarse máis ao mindfulness.
EspazioNatura
... See MoreSee Less

2 weeks ago  ·  

Ir a Facebook

Visitamos xunto a Enrique Gil a casa Matrioska?
Casiñas no interior da gran casa, unha arquitectura singular que, sen dúbida algunha, funciona.

E xa de paso, suscrivídevos a nosa canle de Youtube, onde subiremos as casas individuais que podedes ver tamén nunha das pestañas da esquerda
👈👈👈
... See MoreSee Less

3 weeks ago  ·  

Ir a Facebook

EMPECEMOS

Tu eres el protagonista